Alhamdullillah. Ramadhan telah berlalu. Hari ini dah 4 Syawal. 

It was a very different Ramadhan for me this year... everything almost perfect for me... tapi mungkin masih ada lagi kelemahan dan kekurangan dalam amalan ku di bulan yg telah berlalu itu... maka aku mohon ampun dariMu Ya Allah. Tapi aku amat bersyukur... so far inilah Ramadhan yg terbaik buat ku sepanjang hidup ini... syukur sesgt.. dengan kesempatan yg telah Allah berikan padaku kali ini... rasanya teramat indah bagiku...... yg pasti aku cuba melakukan yg terbaik dan sedaya-upaya ku... aku benar2 berharap, puasa ku kali ini diberkati & mendapat redha Allah.

Aku amat bersyukur kepadaMu Ya Allah, kerana telah memberikan aku kekuatan, ketabahan, kesabaran & kelapangan yg tidak terhingga buat ku di bulan Ramadhan yg telah berlalu itu... aku mohon Ya Allah... izinkanlah diriku ini untuk menikmati Ramadhan yg akan datang & semuga ianya lbh baik lagi.

Ya Allah... juga aku mohon dariMu... jadikanlah hari2 ku seterusnya seperti hari2 ku di bln Ramadhan yg lalu atau lbh baik lagi.

Alhamdullillah... muga diketemukan aku dgn Ramadhan yg seterusnya. 

Comments

Popular Posts