Satria......O.....Satria......










Yesterday evening i decided nak ponteng gym, cos dah lama x kuar jalan2 window shopping. So decided to go to JJ-Wangsa Maju.....hem, called my baby, she would like to join me. Actually my intention tu nak cari text book for my degree programme yg mana kelasnya akan start on 10th. May ni....so masuklah MPH, tengok2lah buku2 yang related to management, tp i don't really know which one to buy, but i did buy a pocket book Siri Penyejuk Hati "JANGAN BERSEDIH" jilid 1. Earlier i dah beli jilid 2 & 3, masa tu jilid 1 ni dah habis......Lepas tu lepak kejap while waiting for my baby gal...lambat sungguh mek ni, called her, dia kata ada roadblock, i wanted to go back already, ingat nak tapau je dinner for her, tp she wanted to come jg...so tunggulah kat foodcourt. Then we had dinner, i had yong-tau-foo and she had sizzling mee...actually we were rushing, cos it was quite late already and we have to rush back for solat maghrib.





Masa nak keluar from the parking lot, lepas insert parking tiket kat machine tu, my car window x boleh nak di tutup balik...i was so bengang...tried few times, x blh jg....my mistake jg...the car window tu kalau press down, must press all the way down, cannot open half-half....dh 7.30pm, i have no choice, kecuali cari workshop yg masih buka, luckily near my ofis ada workshop yg still open. The same workshop....i send my car repaired on the same power window problem....yg geramnya, the same thing got to change again. I told the mechanic, "same thing happened before and i have changed the sparepart before, how come rosak lagi?". Tau mechanic tu cakap apa..."tukar sparepart, tak bermakna benda tu tak akan rosak..." I was speechless la....So i had to qadha my maghrib....and masa dok tunggu tu pulak, my perut memulas2 n nak wi wi lagi.....tapi tahan ajelah.......


Comments

Popular Posts